søndag 16. desember 2012

Ballkjole og sko :)

Tenkte jeg skulle vise frem hva jeg hadde på meg på juleballet som var på fredag, men beklager for den dårlige kvaliteten, har kun mobiltelefonen min å ta bilde med, og den er ikke akkurat noe proff som kameramobil. 

 kjolen er fra B-young og er i størrelse XS. 
 (P.S. Den er mye klarere grønn i virkeligheten).


Mine Villain-sko som jeg kjøpte på Eurosko tidligere i høst.
Disse er i størrelse 36, og er superbehagelige å gå i, til tross for at hælen er for tynn for meg.
Knutedetaljene på skoene var nok den største grunnen til at jeg kjøpte skoene.

Sammen med kjolen og skoene hadde jeg en helt enkel hvit strømpebukse, og noen gamle smykker. Kjolen var litt vid over brystpartiet, så den ble nok heist opp ca. 100+ ganger iløpet av kvelden, men det var ikke det verste. Det var helt sykt kaldt ute på Mo i helga, og vinden blåste som bare det. Jeg ble BOKSTAVELIG TALT gående å holde kjolen min for at ikke den skulle fly opp i ansiktet på meg, og etter at Rayner, jeg og noen venninner av oss kom på bussen, var jeg på tur til å tryne da jeg skulle sette meg.

Selve ballet var helt greit, men artistene var ikke helt etter min smak. Folk ble sjekket om de hadde med seg alkohol, og flere var fulle før de kom. Det var blant annet en som var så full at han begynte å kle av seg, heldigvis stoppet kompisene han før han fikk tatt av seg bokseren, og flere andre tryna opptil flere ganger siden de hadde drukket før de kom. Disse folkene ble kastet ut, og fikk ikke komme tilbake den kvelden. Jaja, sånn går det når de er så dumme at de drikker på et rusfritt arrangement.

Jeg og Rayner ble på ballet til ca. klokken 23. og tok siste buss hjem. Mitt første ball, og ikke helt som jeg hadde håpet. For stor kjole, en kavaler som ikke ville danse og mange fulle ungdommer som ble kastet ut.

Takk for nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar