onsdag 12. desember 2012

Hektiske tider og hjemlengsel

Nå som det er så kort tid til jul blir det mye stress for å bli ferdige med julegave-handlingen, skoleoppgaver, pynting til jul osv. Selv gleder jeg meg bare til å få det overstått, nemlig så er det eneste jeg vil nå er å komme hjem til mine kjære foreldre for å feire jul.

De siste dagene har vært litt tøffe, for jeg har følt meg stresset, sliten og trist. I dag fikk jeg bare lyst til å forlate engelsktimen for å sette meg et sted og gråte. Jeg gleder meg så sykt til å få juleferie, siden mine hjemlengsler er så sterke nå at jeg blir depressiv. Heldigvis er det ikke lenge igjen til jul. 

Jeg gleder meg til fredag, først og fremst for at jeg skal på juleballet med min fantastiske kjæreste Rayner, som jeg har vært sammen med siden 13. oktober 2011. Det blir nok litt av en opplevelse å dra på mitt første ball noensinne! Endelig får jeg pynte meg og finne på noe spesielt med kjæresten min.
Dette er kjekkasen jeg skal på ball med =D 

 Denne fredagen så har jeg også en prøve i spansk, som forhåpentligvis går bra. 

I helga skal jeg ta siste innspurt i julegave-handlingen, pluss at jeg må ordne med en bursdagsgave til Rayner som har bursdag 26. desember. Gaven kan jeg heldigvis gi ham på dagen hans, siden han skal være med meg hjem til jul, mens nyttårsfeiringen blir på Mo sammen med familien hans.

Gleder meg stort, men nå sier jeg bare over og ut for i kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar