onsdag 12. desember 2012

Juleforestilling på Mjølan!

Hei, nå er det siste innspurt før det endelig er juleferie. Alle tentamener for dette halvåret er over, og nå er det for det meste bare øvinger til juleunderholdningen vi dramaelevene skal holde siste skoledag. 

Vi ligger litt etter på skjemaet, for skuespillet/sketsjen er langt fra ferdig, jeg er den eneste av 15 elever som enda ikke har fått en ordentlig rolle, og nå er snart tiden ute.
 Den eneste tiden vi har igjen på å øve er på fredag, litt på mandag, og så skal vi være igjen etter skolen på tirsdag, før vi fremfører på onsdag den 19. desember.

På onsdagen som kommer skal klassen min og jeg synge to sanger i kor, og den ene skal det siste verset synges av meg alene. Det er det jeg gruer meg mest til, spesielt siden jeg ALDRI har sunget solo for et så stort publikum, hele Mjølan avdelingen av Polarsirkelen VGS.

I tillegg til å synge så skal vi danse to danser, en med bare min klasse, og en der hvor de andre klassene på drama pluss danseklassen danser sammen med oss. Den siste øvingen på dansene er i morgen, hvor vi har 4 skoletimer på å øve. Det er utrolig morsomt, selv om jeg sliter litt med enkelte trinn fremdeles.

Utenom dans og sang så er det bare det uferdige skuespillet som gjenstår. Jeg håper jeg får en litt humoristisk, gal og muligens skummel rolle. Jeg håper også at det blir et bra resultat som publikumet kommer til å like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar