onsdag 12. desember 2012

Hei og Hå, dette er meg!

Hei! Dette er meg!

Navnet er Marthe, og jeg er 17 år (født 30.08.1995).
Jeg kommer fra ei lita øy her oppe i Helgelandskysten, men bor for øyeblikket i Rana.
Dette er mitt andre år på Polarsirkelen Videregående Skole.
Forrige skoleår var jeg elev på Design & Håndverk, i klasse 1B.
 Dette året er jeg elev på Musikk, Dans, Drama, avdeling Drama. Grunnen til dette var at jeg fant ut at drama var mer min sterke side, og at dette er mer hva jeg vil fortsette med i fremtiden. Selv om Design var et feilvalg for meg, så fikk jeg lært mye nyttig som jeg kan få bruk for senere i livet.

Jeg har tidligere hatt blogg, men slettet den ettersom jeg ble lei. 
Nå vil jeg ha en ny start, med blanke ark, og fortelle om mine interesser og hverdagene mine.
Som dramaelev er det en del å fortelle som kan være utrolig morsomt hvis man har den rette humoren.


(Meg ikledd brudekjole)

Her er et bilde av meg fra skoleåret på Design & Håndverk. Klassen min og jeg jobbet med foto, så vi spurte dramaelevene om å få låne kostymer for så å ta portrettbilder. Blomsterbuketten er en av de aller første oppgavene vi fikk det semesteret. 

Nå tror jeg at jeg har fått med meg det meste, så her avslutter jeg for nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar